lexus pre owned

LEXUS
PRE-OWNED

Πρόγραμμα εγκεκριμένων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων Lexus.

lexus service

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LEXUS

Αφεθείτε στη αξεπέραστη φροντίδα Lexus που συνοδεύει την αγορά ενός αυτοκίνητου Lexus.

concept cars

CONCEPT
CARS

Τα Lexus concept cars παρέχουν μία μικρή και συναρπαστική γεύση των μελλοντικών μας σχεδιαστικών κατευθύνσεων.

main menu lexus brand

ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Ορισμένες από τις πιο εντυπωσιακές σχεδιαστικές μας έννοιες και ιδέες.

hybrid cars

ΥΒΡΙΔΙΚΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

Η πλήρως Υβριδική Τεχνολογία στην πράξη.

lexus today

Η LEXUS ΣΗΜΕΡΑ

Μοναδική προσέγγιση στον πρωτοποριακό σχεδιασμό και απόλυτος σεβασμός στο περιβάλλον

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ
ΤΟ ΝΕΟ LEXUS LS 500h

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ LS 500h

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ – ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΕΝΕΥΗΣ 2017

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης φιλοξένησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του νέου πλήρως υβριδικού Lexus LS 500h.

Το μοντέλο αυτό αποδεικνύει πώς η Lexus έχει φανταστεί ένα πολυτελές σεντάν, με τολμηρό σχεδιασμό, συναρπαστικές επιδόσεις και σοφιστικέ στυλ. Στοιχεία που ταιριάζουν απόλυτα σε νέους προοδευτικούς πελάτες.

Το LS 500h εφοδιάζεται με το νέο Lexus Multi Stage Hybrid Σύστημα, προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση και γραμμική επιτάχυνση, κυρίως όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο από θέση στάθμευσης.

ΠΛΗΡΩΣ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΜΕ 3.5 L V6
DUAL VVT - i ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑ

Το Lexus Multi Stage Hybrid Σύστημα του νέου LS 500h συνδυάζει έναν 3.5lt V6 Dual VVT-I βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, αποδίδοντας συνολικά 354hp/264kW.

Ο κινητήρας κάνει βέλτιστη χρήση του Dual VVT-I, με χρονισμό ακριβώς σε συνάρτηση με τις συνθήκες οδήγησης, βοηθώντας να διασφαλιστεί υψηλή ροπή σε όλες τις ταχύτητες του κινητήρα.

LEXUS MULTI STAGE HYBRID ΣΥΣΤΗΜΑ

Το νέο LS 500h εφοδιάζεται με το Lexus Multi Stage Hybrid Σύστημα, μια ριζοσπαστική τεχνολογία που μεταμορφώνει την απόδοση του υβριδικού κιβωτίου ταχυτήτων. Το Multi Stage Hybrid Σύστημα προσθέτει ουσιαστικά έναν εξελιγμένο εναλλάκτη ταχυτήτων 4 επιπέδων για να συνδυάσει βέλτιστα τον 3.5L V6 Dual VVT - I βενζινοκινητήρα με τους δύο ηλεκτροκινητήρες του LS 500h.

Το αποτέλεσμα είναι άμεση απόκριση, ανάδειξη της δυναμικής επίδοσης και οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με ομαλότητα και απόδοση. Χάρη στο σχεδιασμό του Multi Stage Hybrid Συστήματος, ο οδηγός επωφελείται από την επιλογή M mode που σημαίνει «χειροκίνητα» και χρησιμοποιεί το λεβιέ πίσω από το τιμόνι – μια λειτουργία που πριν δεν υπήρχε σε υβριδικό όχημα Lexus.

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΙΟΝΤΩΝ ΛΙΘΙΟΥ

Το LS 500h είναι εφοδιασμένο με μια συμπαγή, ελαφριά, υβριδική μπαταρία ιόντων λιθίου. Είναι 20% μικρότερη από την μονάδα νικελίου-υδριδίου μετάλλου που έχει η τρέχουσα Lexus LS 600h, αλλά έχει υψηλότερη πυκνότητα ισχύος. Αυξάνει τη χωρητικότητα αποσκευών με 25L (έναντι του LS 600h).

Χρησιμοποιώντας τεχνολογία ιόντων λιθίου έχουμε μειώσει το βάρος, βοηθώντας να μειωθεί η συνολική μάζα του αυτοκινήτου, στηρίζοντας έτσι συνολικά την οικονομία καυσίμου, την απόδοση των εκπομπών και τον χειρισμό της ισορροπίας.

ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Το σύστημα ψυχαγωγίας διαθέτει μια πιο φιλόξενη γραφική επαφή με τον χρήστη και λειτουργεί με την επόμενη γενιά του συστήματος Lexus Remote Touch. Η έξυπνη λειτουργία έχει σχεδιαστεί για να αντανακλά τον τρόπο που χρησιμοποιείται ένα smartphone και μπορεί επίσης να αναγνωρίσει «χειρόγραφες» εντολές – αλλά και να εντοπίσει γράμματα από την επιφάνεια αφής.

ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ TAKUMI

Η ποιότητα, ακρίβεια και τελειότητα που περιγράφει την Δεξιοτεχνία Takumi είναι εμφανής σε κάθε λεπτομέρεια του νέου LS.

Η Lexus έχει σχεδιάσει μια μοναδική αισθητική για το νέο LS που μπορεί να γίνει αντιληπτή μέσα από τα στοιχεία όπως ο εσωτερικός φωτισμός και η εξαιρετική λεπτομέρεια στα τελειώματα και στην εμφάνιση οτιδήποτε βλέπεις και αγγίζεις.

ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Οι χειροποίητες επενδύσεις των θυρών εμπνεύστηκαν από την τεχνική Origami, την ιαπωνική τέχνη δημιουργίας τρισδιάστατων μορφών από ένα ενιαίο κομμάτι χαρτιού. Τα πάνελ των θυρών είχαν αρχικά σχεδιαστεί σε χαρτί από έναν έμπειρο τεχνίτη υφάσματος. Το τελικό τρισδιάστατο μοντέλο έχει το «L» μοτίβο Lexus, μεταφέροντας ένα διαφορετικό αποτέλεσμα στο φως της ημέρας ή με τον βραδινό φωτισμό της καμπίνας.

Με τα διακοσμητικά στοιχεία, ο στόχος ήταν να εκφραστεί η Lexus φιλοσοφία στο σχεδιασμό. Για να επιτευχθεί αυτό, η ομάδα χρειάστηκε τις δεξιότητες των τεχνιτών υαλικών Kiriko που παράγουν χειροποίητα σχέδια αιχμαλωτίζοντας την αντίθεση που δημιουργείται από το φως και τη σκιά. Μέσα από επίπονες δοκιμές, ένα σχέδιο επιλέχτηκε που φαίνεται όμορφο και αισθησιακό από οποιαδήποτε γωνία. Αν και με εύθραυστη εμφάνιση, το γυαλί έχει υποστεί επεξεργασία ενίσχυσης με τη χρήση της τεχνολογίας για να εξασφαλισθεί ότι θα είναι ισχυρό για χρήση σε εσωτερικό χώρο του αυτοκινήτου. Ο χειροποίητος σκαλιστός σχεδιασμός χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία παραγωγής γυαλιού, το οποίο ανιχνεύει με ακρίβεια και ψηφιοποιεί δεκάδες χιλιάδες επιφάνειες. Στο επόμενο στάδιο το γυαλί υποβάλλεται σε διάφορες επεξεργασίες, όπως στίλβωση και ενίσχυση που πραγματοποιούνται από εξειδικευμένους Ιάπωνες δεξιοτέχνες Takumi.

ΕΝΑΛΛΑΚΤΗΣ 4 ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

Το Multi Stage Hybrid System προσθέτει ουσιαστικά έναν εξελιγμένο εναλλάκτη ταχυτήτων 4 επιπέδων για να συνδυάσει βέλτιστα τον 3.5L V6 Dual VVT - I βενζινοκινητήρα με τους δύο ηλεκτροκινητήρες του LS 500h.

Το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετικά πιο άμεση απόδοση με τέτοια ισχύ που γίνεται ιδιαιτέρως αισθητή, ειδικά όταν επιταχύνει από θέση στάσης. Ενώ το Multi Stage Hybrid System σύστημα απαρτίζεται από 4 επίπεδα το αποτέλεσμα στο χέρι του οδηγού είναι ένα 10 - τάχυτο κιβώτιο, με άμεση και γραμμική απόδοση εξασφαλίζοντας μια άκρως πιο συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά .

TO ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ LS 2018

ΡΗΞΙΚΕΛΕΥΘΟ DESIGN ΠΟΥ ΠΡΟΣΟΜΟΙΑΖΕΙ ΣΕ ΚΟΥΠΕ,
ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥΤΕΛΟΥΣ ΣΕΝΤΑΝ

Ίσως δεν έχει υπάρξει ποτέ ξανά αυτοκίνητο που να έχει ανατρέψει τα πάντα στην κατηγορία του, με την έλευση του, όσο το πρώτο Lexus LS, όταν λάνσαρε την πολυτελή αυτή μάρκα 8 χρόνια πριν. Το 1990, το LS 400 ήταν μία τολμηρή επανάσταση στην πολυτέλεια, κερδίζοντας αναγνώριση και βραβεία αλλά και εντυπωσιακό αριθμό πελατών, θέτοντας νέα πρότυπα για την άνεση, τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων, την ησυχία, την ποιότητα, την προσοχή στη λεπτομέρεια και την αξιοπιστία.

Τώρα, η Lexus αναμένεται να ξαναγράψει ιστορία με το λανσάρισμα του ολοκαίνουριου, 5ης γενιάς LS, του εμβληματικού σεντάν 2018, το οποίο παρουσιάστηκε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου Βορείου Αμερικής, το 2017. Τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά το νέο LS 500h αντανακλά μία δυνατή Γιαπωνέζικη ταυτότητα και απαράμιλλη προσέγγιση στην πολυτέλεια. «Όχι μόνο θα αποτελέσει σύμβολο για την μάρκα Lexus, αλλά θα γίνει το απόλυτο πολυτελές αυτοκίνητο νέας γενιάς ενσωματώνοντας την Γιαπωνέζικη παράδοση και κουλτούρα,» είπε ο Toshio Asahi, αρχιμηχανικός του νέου LS. «Ως τέτοιο, αυτό το παγκόσμιο κορυφαίο φαινόμενο θα ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες που έχει ο κόσμος από ένα πολυτελές αυτοκίνητο.”

ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ, ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ, ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ
ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟ

Πιο μακρύ και πιο χαμηλό από το σεντάν που αντικαθιστά, το ολοκαίνουριο LS 500h κάνει την πρώτη του εμφάνιση με ένα εντυπωσιακό design και με το στυλ ενός κουπέ, υπογραμμισμένο από την νέα αισθητική της Lexus για το design. Η επαναστατική οδηγική πλατφόρμα των πίσω τροχών, η οποία αποτελεί επέκταση αυτής που χρησιμοποιήθηκε για το νέο κουπέ Lexus LC 500h, θα προσφέρει μία πιο δυναμική και συναρπαστική οδηγική εμπειρία, αναδεικνύοντας ακόμα πιο έντονα τη φήμη της Lexus ως προς την άνεση.

ΕΝΑΣ ΘΡΥΛΟΣ ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ!

Ακριβώς όπως το πρώτο LC σήμανε την αρχή της μάρκας Lexus, το ολοκαίνουριο LS 2018 συνεχίζει δίνοντας μια νέα δυναμική πνοή σε αυτή την εμβληματική μάρκα.

Για να δημιουργηθεί το ολοκαίνουριο LS 500h, η Lexus επαναπροσδιόρισε το τι θα μπορούσε να αποτελεί ορόσημο για τα σεντάν, όπως θα έκανε αν λάνσαρε τη μάρκα εξαρχής. Ο στόχος ήταν όχι απλά να βελτιώσουμε τι έκανε η Lexus έως τώρα, αλλά να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών παγκοσμίως ως προς το τι σημαίνει πολυτέλεια Lexus.

Η ιδέα που βρίσκεται στον πυρήνα της δημιουργίας όλων των μοντέλων LS, είναι το Omotenashi: η ιδέα της Γιαπωνέζικης φιλοξενίας. Η εφαρμογή της σε ένα πολυτελές αυτοκίνητο σημαίνει αποκλειστική φροντίδα για τον οδηγό και τους επιβάτες, πρόβλεψη για τις ανάγκες τους και την ασφάλειά τους (απέναντι σε κινδύνους), προσήλωση στην άνεση.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Πιο πολύ από ποτέ, οι οδηγοί ενός πολυτελούς σεντάν απαιτούν μεγαλύτερη ευελιξία στους χειρισμούς και στη λειτουργικότητα, χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Για να ενισχυθεί το κέντρο του ύψους βαρύτητας και η κατανομή του βάρους, το νέο LS 500h διατίθεται μόνο ως Long-wheel βασικό μοντέλο, με χαμηλωμένο και πιο φαρδύ σχεδιασμό.

Η βάση τροχού 3.125 χιλ. έχει 35 χιλ. μεγαλύτερο μάκρος από το υπάρχον LS long-wheelbase μοντέλο.

Τι είναι αυτό που καθορίζει την ισορροπία χειρισμού σε αυτό το απίστευτο νέο LS; Η τελευταίας γενιάς τεχνολογία ελέγχου του αμαξώματος γνωστή ως Διαχείριση Συστημάτων Ενεργητικής Ασφάλειας Οχήματος (VDIM) που ελέγχει συνεργατικά όλα τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου – φρένα, τιμόνι, κιβώτιο ταχυτήτων και ανάρτηση – η βασική διαμήκης, πλάγια και κάθετη κίνηση καθώς και οι ελιγμοί, η περιστροφή και η κλίση. Ο ιδανικός έλεγχος αυτών των κινήσεων βοηθά να ενεργοποιηθεί μία εξαιρετική άνεση κατά την οδήγηση, μία ενισχυμένη πρόσφυση αλλά και ασφάλεια και ευελιξία στο χειρισμό.

ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ

«Το LS 500h είναι η ναυαρχίδα της Lexus» είπε ο Επικεφαλής Σχεδιαστής Koichi Suga. “Περισσότερο από κάθε άλλο μοντέλο, ενσωματώνει την ιστορία και την εικόνα της Lexus και λειτουργεί ως σύμβολο για όλα όσα αντιπροσωπεύει η μάρκα». Οι σχεδιαστές της Lexus αξιοποίησαν πλήρως τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας, με το χαμηλότερο προφίλ και το μήκος να είναι ισότιμα με αυτά ενός πολυτελούς long-wheelbase σεντάν, ώστε το νέο LS να δημιουργεί την αίσθηση ότι αγκαλιάζει το οδόστρωμα. Σε σύγκριση με το υπάρχον LS, το νέο μοντέλο είναι περίπου 15 χιλ. χαμηλότερο, ενώ το καπό και το πορτ-μπαγκάζ είναι περίπου 30 και 41 χιλ. χαμηλότερα, αντίστοιχα.

Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΑΝΕΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Το να δημιουργείς νέα δεδομένα για την ναυαρχίδα των πολυτελών αυτοκινήτων δεν σημαίνει να προσθέτεις απλά περισσότερα χαρακτηριστικά. Αντλώντας έμπνευση από τις αρχές του Οmotenashi, της Γιαπωνέζικής φιλοξενίας, η Lexus αναζήτησε τον τρόπο για να εμφυσήσει στην καμπίνα του νέου LS 500h μία δυναμική πολυτέλεια που καλωσορίζει και αγκαλιάζει τους επιβάτες, ενώ αντιμετωπίζει τον οδηγό ως έναν συνέταιρο.

«Υποθέτω ότι απλά ανοίγεις την πόρτα και βιώνεις αυτή την άμεση διαισθητική αντίληψη ότι βρίσκεσαι στο εσωτερικό ενός πολυτελούς αυτοκινήτου του οποίου παρόμοιο δεν έχεις δει ποτέ,» είπε ο Επικεφαλής Σχεδιαστής Suga.

Ο νέος σχεδιασμός των καθισμάτων περιλαμβάνει 28 δυναμικά χαρακτηριστικά στα μπροστινά καθίσματα, μεταξύ των οποίων θέρμανση, ψύξη και μασάζ, αναδεικνύοντας τη νέα προσέγγιση. Ο οργανικά διαμορφωμένος πλατύς σχεδιασμός (του ταμπλό) διαθέτει οθόνες πληροφοριών σε ενιαίο ύψος, «σε θέση ελέγχου» layout που επιτρέπει στον οδηγό να χειρίζεται όλα τα συστήματα, χωρίς την ανάγκη να αλλάξει στάση σώματος.

Οι επιλογές της θέρμανσης, της ψύξης και του μασάζ δημιουργούν ένα πολύ φιλικό περιβάλλον. Tο μπροστά και πίσω κάθισμα με μασάζ Shiatsu και ένα υπερυψωμένο κάθισμα με μαξιλάρι, το οποίο αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πακέτου πολυτέλειας πίσω καθισμάτων, προσφέρουν το μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια από οποιαδήποτε προηγούμενη γενιά LS. Επιπλέον, προαιρετικά,το κάθισμα πίσω από τη θέση του συνοδηγού μπορεί να γείρει προς τα πίσω κατά 48 μοίρες και να ανυψωθεί κατά 24 μοίρες ώστε να διευκολύνει τον επιβάτη του πίσω καθίσματος να βγει από το όχημα.

Λόγω του ότι το νέο LS είναι χαμηλότερο από τα προηγούμενα μοντέλα, η Lexus, για πρώτη φορά, εξόπλισε την ανάρτηση αέρος με μία λειτουργία πρόσβασης. Ενεργοποιείται ξεκλειδώνοντας το αυτοκίνητο με το έξυπνο κλειδί, ενώ η λειτουργία πρόσβασης ανυψώνει αυτόματα το όχημα και ανοίγει τα μαξιλάρια στήριξης ώστε να υποδεχτεί τους οδηγούς πίσω από τον τροχό.

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ο φωτισμός και η προσήλωση στη λεπτομέρεια εκφράζουν τη μοναδική αισθητική του LS. Η νέα προσέγγιση για τη δημιουργία εκλεπτυσμένων στοιχείων άντλησε έμπνευση και πάλι από τη Γιαπωνέζικη αισθητική με τολμηρές κατασκευαστικές τεχνικές. Οι επιρροές αυτές εκφράζονται με χαρακτηριστικές Lexus λεπτομέρειες, όπως ο πανέμορφος εσωτερικός φωτισμός εμπνευσμένος από Γιαπωνέζικα φανάρια και μπράτσα ανάπαυσης που μοιάζουν σχεδόν να αιωρούνται δίπλα στο πάνελ της πόρτας.

Εμπνευσμένες από ξύλινα σχέδια Shimamoku, οι νέες φόρμες του LS 500h, συνδυάζουν την καλλιτεχνική πλευρά της φυσικής ξυλοτεχνίας και την εφαρμογή των εκλεπτυσμένων Γιαπωνέζικων κατασκευαστικών τεχνικών στην κοπή του ξύλου και του λέιζερ.

ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ

Η Lexus ρύθμισε την εξάτμιση του LS έτσι ώστε να βγάζει έναν πιο επιβλητικό, σχεδόν μουσικό, ήχο, αλλά επίσης σχεδίασε την καμπίνα έτσι ώστε να διασφαλίσει μία απόλυτα σιωπηλή κίνηση. Οι νέες μέθοδοι καταστολής του ήχου που εφάρμοσε η Lexus στο LS, σιγούν ακόμα περισσότερο το περιβάλλον. Ο Ενεργητικός Έλεγχος Θορύβου (Active Noise Control) δημιουργεί ακόμα μεγαλύτερη σιωπηρή ησυχία στην καμπίνα, ανιχνεύοντας τον ήχο του κινητήρα που εισέρχεται στο όχημα και ακυρώνοντας ορισμένες συχνότητες, καθώς ενεργοποιεί αντιφασικό ήχο από τα ηχεία.

Η ηρεμία της καμπίνας LS 500h δημιουργεί μία ιδανική σκηνή για το standard premium ηχοσύστημα ή για το, διαθέσιμο για τους λάτρεις του ήχου, 3D Surround Mark Levinson (πακέτο ήχου) με ενσωματωμένα, στην οροφή, τοξωτά ηχεία. Τα γραφικά του συστήματος πολυμέσων διαμορφώνουν ένα ιδιαίτερα φιλικό περιβάλλον προς το χρήστη. Η επόμενης γενιάς οθόνη αφής έχει σχεδιαστεί ώστε να μιμείται τη λειτουργία ενός smartphone, υποστηρίζοντας επίσης και δεδομένα δακτυλογράφησης. Επιπλέον της πλατιάς οθόνης πλοηγήσεων των 12,3-ιντσών, το LS 500h ενσωματώνει, προαιρετικά, μία μεγάλη έγχρωμη οθόνη head-up (HUD) η οποία προβάλλει μία σειρά πληροφοριών στο μπροστινό πεδίο του οδηγού.

ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Το ολοκαίνουριο Lexus LS 500h εξασφαλίζει έναν υψηλό βαθμό παθητικής ασφάλειας για την προστασία των επιβατών από συγκρούσεις, με τεχνολογίες που μπορούν να αποτρέψουν συγκρούσεις ή να μετριάσουν τις συνέπειές τους. Το LS θα εγκαινιάσει το προηγμένο Σύστημα Ενεργητικής Ασφαλείας Lexus Safety System+, της μάρκας, το πρώτο διαισθητικό σύστημα ανίχνευσης πεζών στον κόσμο με ενεργή κατεύθυνση.

Με αυτό το σύστημα, αν ένας πεζός ανιχνευθεί στη λωρίδα μπροστά και μία σύγκρουση επίκειται, το LS θα φρενάρει αυτόματα και θα κατευθυνθεί γύρω από τον άνθρωπο ενώ θα μείνει στη λωρίδα. Η έγχρωμη οθόνη HUD του αυτοκινήτου ειδοποιεί άμεσα τον οδηγό. Η Υψηλού Επιπέδου Οδηγική Υποστήριξη (High-Level Driving Support) που ονομάζεται Lexus CoDrive ενεργοποιεί τον έλεγχο του τιμονιού σύμφωνα με την πρόθεση και τη συνεχή υποστήριξη του οδηγού στις εθνικές οδούς.

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥ LEXUS LS 500h 2018

Τύπος οχήματος: Full-size premium πολυτελές σεντάν
Μεταξόνιο: 3.125 χιλ.
Συνολικό μήκος: 5.235 χιλ.
Ύψος: 1.450 χιλ.
Πλάτος: 1.900 χιλ.

Στον ιστότοπο Lexus γίνεται χρήση της τεχνολογίας «cookies», η οποία είναι αναγκαία για τη σωστή λειτουργία του. Tα αρχεία αυτά χρησιμοποιούνται επίσης για τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας Lexus. Χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας θεωρούμε ότι αποδέχεστε την λήψη «cookies» από τον ιστότοπο Lexus.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ