ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ LEXUS

ΜΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Το Lexus LC Coupe προσφερει ακομα πιο δυναμικες και πολιτισμενες επιδοσεις.

  • Η Lexus αυξάνει τις δυναμικές επιδόσεις στην ανανεωμένη έκδοση της coupe ναυαρχίδας της
  • Επιτείνεται η σύνδεση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου
  • Λεπτομερείς αλλαγές στην ανάρτηση μειώνουν το βάρος και βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης και τη σταθερότητα
  • Αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου υβριδικής μπαταρίας του LC 500h βελτιώνει την επιτάχυνση και τη ροπή στις μικρές ταχύτητες
  • Αναθεώρηση του αυτόματου κιβωτίου 10 σχέσεων Direct Shift του LC 500 προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης
  • Ρυθμίσεις στα συστήματα φρένων και διεύθυνσης βελτιώνουν την αίσθηση και την απόκριση

Η coupe ναυαρχίδα της Lexus στόχευε πάντα στις ‘δυναμικές και πολιτισμένες επιδόσεις’, από την εποχή που σχεδιάστηκε το πρώτο πρωτότυπο. Τα μέτρα αναβάθμισης του μοντέλου για το 2021 πετυχαίνουν καλύτερη απόκριση, ευστάθεια και ευελιξία, ενισχύοντας την αίσθηση του οδηγού ότι είναι άμεσα συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο και προσφέροντας μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία.

Για να πετύχει τους στόχους τους, η Lexus προχώρησε σε αλλαγές στο σύστημα ανάρτησης του LC, μειώνοντας το βάρος και βελτιώνοντας την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά. Λεπτομερείς ρυθμίσεις έγιναν επίσης στο σύστημα Multi Stage Hybrid του LC 500h όπως και στο αυτόματο κιβώτιο Direct Shift 10 σχέσεων. Το σύστημα διεύθυνσης του coupe έχει αναβαθμιστεί και τα φρένα έχουν ρυθμιστεί ώστε να μεταφέρουν καλύτερη αίσθηση στον οδηγό.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ, ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ

Αλλαγές στην εμπρός και πίσω ανάρτηση του LC έχουν μειώσει το μη αναρτώμενο βάρος κατά 10kg περίπου, χάρη στη χρήση σφυρήλατου αλουμινίου στους κάτω βραχίονες, στις πιο λεπτές, κούφιες αντιστρεπτικές δοκούς και σε ένα υλικό υψηλής αντοχής για τα σπειροειδή ελατήρια. Τα ίδια τα ελατήρια έχουν γίνει πιο ανθεκτικά (αύξηση πίεσης από 1.200 MPa σε 1.300 MPa).

Η μείωση βάρους συνεισφέρει στις δυναμικές επιδόσεις του coupe, ενώ περαιτέρω μέτρα αναβάθμισης για πιο ομαλή απόσβεση προσφέρουν στον οδηγό την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο παραμένει σταθερά κολλημένο στο δρόμο. Στην εμπρός ανάρτηση, τα ηλεκτρονικά αμορτισέρ έχουν επαναπρογραμματιστεί για μεγαλύτερη διαδρομή ενώ η ακαμψία των σινεμπλόκ τερματισμού (εμπρός και πίσω) έχει βελτιστοποιηθεί, προσφέροντας εν γένει πιο ομαλές επιδόσεις, που λίγο επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις των χαρακτηριστικών του οδοστρώματος.

Ρυθμίζοντας την ακαμψία στρέψης των αντιστρεπτικών δοκών, η Lexus βελτίωσε επίσης τη συμπεριφορά του LC κατά την είσοδο στις στροφές, πετυχαίνοντας πιο γραμμική απόκριση και μία αίσθηση ενότητας μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ

Η Lexus χρησιμοποίησε δεδομένα για να βελτιώσει τα χαρακτηριστικά του αυτόματου κιβωτίου Direct Shift 10 σχέσεων του LC 500, προκειμένου να πετύχει ακόμα πιο πιστή απόκριση στις προθέσεις του οδηγού. Καθώς παράγεται περισσότερη κινητήρια δύναμη όσο οι στροφές του κινητήρα αυξάνονται, ο οδηγός νιώθει μία πραγματική αίσθηση δυναμικής ροπής και συνεχούς επιτάχυνσης.

Η προσοχή επικεντρώθηκε στην “ενεργή ζώνη” – άνοιγμα γκαζιού από 50 έως 70% που αντιστοιχεί στις περισσότερες οδηγικές συνθήκες – με το κιβώτιο να επιτρέπει την αύξηση των στροφών πριν την αλλαγή στην επόμενη σχέση. Στη συνολική αίσθηση συνεισφέρει και η πιο έντονη χροιά ήχου του V8 κινητήρα.

Οι τεχνικές ρυθμίσεις προσφέρουν επίσης πιο ομαλή επιτάχυνση και επιτρέπουν αυτόματο κατέβασμα στη δεύτερη σχέση (αντί της τρίτης) όταν το όχημα φρενάρει για να στρίψει. Ανάλογες ρυθμίσεις βελτιώνουν την επιτάχυνση κατά την έξοδο από μία στροφή.

ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ

Το ανανεωμένο LC 500h ωφελείται επίσης από μία νέα μονάδα ελέγχου στην υβριδική μπαταρία όντων λιθίου υψηλής τάσης που αυξάνει το λειτουργικό εύρος και επιτρέπει την παραγωγή περισσότερης ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό βοηθά να επιτυγχάνεται ισχυρότερη επιτάχυνση, τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Για παράδειγμα, ακόμα και με μέτρια (30%) πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, η απόδοση της ροπής αυξάνεται κατά 90 Nm και η ισχύς της μπαταρίας αντίστοιχα στα 17 kW, ενώ η ταχύτητα του αυτοκινήτου αυξάνεται κατά επιπλέον 4 km/h μετά από 4,5 δευτερόλεπτα.»

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΦΡΕΝΩΝ & ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

Η Lexus υιοθέτησε μεγαλύτερα τακάκια με υψηλότερο συντελεστή τριβής για το LC Coupe, που διασφαλίζουν πιο αποτελεσματικό φρενάρισμα και ευστάθεια στις υψηλές θερμοκρασίες και ταχύτητες. Το σύστημα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί εμπρός και πίσω αεριζόμενους δίσκους με εξαπίστονες, αλουμινένιες μονοκόμματες δαγκάνες μπροστά, και τετραπίστονες πίσω. Οι μαύρες δαγκάνες κοσμούνται με λευκό λογότυπο Lexus.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια επιβεβαιώνεται ακόμα και από το πεντάλ φρένου που διαθέτει τώρα μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει πιο φυσική αίσθηση.

Η προσθήκη ενισχύσεων έχει αυξήσει την ακαμψία των βάσεων της κρεμαγιέρας, προς όφελος της σταθερότητας. Μεταξύ των μέτρων περιλαμβάνεται η ενίσχυση του ταμπλό οργάνων και η πιο άκαμπτη επιφάνεια πάνω και κάτω συνδέσμων κρεμαγιέρας, καθώς και οι βελτιωμένες ενισχύσεις στο κάθισμα του οδηγού και το τροπέτο. Η αναβάθμιση λογισμικού των Variable Gear Ratio Steering, Dynamic Rear Steering και της ηλεκτρικής υποβοήθησης συνεισφέρουν στην πιο άμεση απόκριση.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥ V8

Ο ήχος που παράγεται από τον V8 κινητήρα του LC 500 αποτελεί στοιχείο της ποιότητας της οδηγικής εμπειρίας και η Lexus έχει αλλάξει τη θέση των βαλβίδων που καθορίζει τη διαδρομή στο κύριο σιλανσιέ ώστε να επιτυγχάνεται η ιδανική χροιά. Αυτό καθιστά αισθητή την παρουσία του κινητήρα κατά την εκκίνηση και στις υψηλές στροφές (από τις 4.000 σαλ. περίπου), ενώ σε ταχύτητες ταξιδιού λειτουργεί αθόρυβα.