1. Legal
  2. WLTP

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΛΑΦΡΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (WLTP)

Η νέα μέθοδος δοκιμής της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

Από τη δεκαετία του '80, οι δοκιμές εκπομπών ρύπων και οικονομίας καυσίμου των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, πραγματοποιούνταν σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης (NEDC). Στις 1 Ιανουαρίου του 2020 θα υιοθετηθεί μια νέα δοκιμή, η Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων (WLTP), η οποία θα προσφέρει σε αγοραστές και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μια πιο ρεαλιστική αντίληψη για τις επιδόσεις κάθε αυτοκινήτου.

ΑΠΟ ΤO NEDC ΣΤΗΝ WLTP: ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ;

Λόγω των εξελίξεων στην τεχνολογία οχημάτων και των αλλαγών στις συνθήκες οδήγησης, ο κύκλος δοκιμών οδήγησης NEDC, σχεδόν 40 ετών πλέον, πρόκειται να αντικατασταθεί. Για τον ακριβέστερο υπολογισμό και τη σύγκριση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων ενός αυτοκινήτου, η νέα δοκιμή WLTP εισάγει πιο ρεαλιστικές συνθήκες δοκιμής, έτσι ώστε οι μετρήσεις εργαστηρίου να αντανακλούν καλύτερα τις πραγματικές επιδόσεις του αυτοκινήτου.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ WLTP:

 

Κύκλος Δοκιμών

Δυναμικές δοκιμές, πιο αντιπροσωπευτικές της πραγματικής οδηγικής συμπεριφοράς.

 

Φάσεις Οδήγησης

Πιο δυναμικές φάσεις: 52% σε πόλη και 48% εκτός πόλης.

 

Μέση & Μέγιστη Ταχύτητα

Η μέση ταχύτητα είναι 46,5 km/h (αύξηση κατά 12,5 km/h), ενώ η μέγιστη ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 131 km/h.

Αλλαγές Ταχυτήτων

Κάθε όχημα έχει διαφορετικά, και όχι σταθερά, σημεία αλλαγής ταχύτητας.

Διάρκεια Κύκλου

Η δοκιμή διαρκεί 30 λεπτά, έχοντας αυξηθεί κατά 10 λεπτά.

 

Απόσταση Κύκλου

Μήκος 23,25 χιλιόμετρα, υπερδιπλάσιο της προηγούμενης απόστασης.

Προαιρετικός Εξοπλισμός

Λαμβάνεται υπόψη και ο προαιρετικός εξοπλισμός του αυτοκινήτου (που επηρεάζει το CO2 και την κατανάλωση).

Θερμοκρασίες Δοκιμών

Οι μετρήσεις πλέον γίνονται στους 23°C (και οι τιμές CO2 διορθώνονται στους 14°C) και όχι στους 20-30 °C.

ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ

 

Από αρχές Ιανουαρίου του 2020, όλα τα νέα αυτοκίνητα θα πρέπει να υποβάλλονται στη διαδικασία δοκιμής WLTP (ακολουθούν τα ελαφρά επαγγελματική οχήματα έναν χρόνο αργότερα).

Στην Lexus, καλωσορίζουμε τη μετάβαση στην WLTP, η οποία θα προσφέρει στους πελάτες μας μια ακριβέστερη βάση υπολογισμού της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Ως ηγέτης στην οικολογική κινητικότητα, έχουμε αφιερώσει δεκαετίες στη διερεύνηση τρόπων για να κατασκευάζουμε οχήματα πιο φιλικά στο περιβάλλον, παράγοντας τεχνολογίες όπως το υβριδικό σύστημα που έχουν αποδείξει την αξία τους στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, και συμβάλλοντας στη μετάβαση προς μια κοινωνία μειωμένης κατανάλωσης άνθρακα.

"ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΡΑΧΟΚΟΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΑΝΘΡΑΚΑ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΤΑ 90% ΕΩΣ ΤΟ 2050, ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟ 2010."

 

Δρ. Johan Van Zyl, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Europe

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

 

Οι νέες δοκιμές WLTP θα εξασφαλίσουν ότι οι εργαστηριακές μετρήσεις θα αντανακλούν καλύτερα τις καταστάσεις που θα βιώνετε στην καθημερινότητά σας. Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα είναι πολύ πιο αντιπροσωπευτικές αυτού που πραγματικά θα βιώσετε.