- Η Βρετανή τραγουδίστρια, στιχουργός και μουσικός είναι η πιο πρόσφατη πρέσβειρα του Lexus UX
- Η καμπάνια σηματοδοτεί το λανσάρισμα του νέου μικρού SUV UX, ενός από τα πιο ευπώλητα μοντέλα της Lexus στην Ευρώπη
- Το “Feet Don’t Fail Me Now”, το δημοφιλές τραγούδι της Joy, επιλέχθηκε για το soundtrack της τηλεοπτικής διαφήμισης (TVC)
Σήμερα, η Lexus αποκαλύπτει την καμπάνια της για το νέο UΧ, με πρωταγωνίστρια την διεθνούς φήμης, υποψήφια για τα βραβεία Brit και Mercury, μουσικό και τραγουδίστρια Joy Brookes.
Η συνεργασία σηματοδοτεί μια αλλαγή στη στρατηγική της εταιρίας, με στόχο να προσεγγίσει ένα νεότερο, πιο ποικιλόμορφο και πιο κοινωνικά δραστήριο κοινό. Η Crookes είναι η προσωποποίηση του νέου πελάτη της Lexus, μία πρέσβειρα που επαναπροσδιορίζει με χάρη την σύγχρονη πολυτέλεια και το στυλ.
Σε συνδυασμό με το ταλέντο της, το εντυπωσιακό στυλ της Joy είναι ένα αμάλγαμα πολιτισμών και εποχών, επηρεασμένο και από την ανατροφή της στο πολυπολιτισμικό Νότιο Λονδίνο. Το αποτέλεσμα είναι μία εσκεμμένα μοναδική και ισχυρή αισθητική που ξεχωρίζει σε κάθε δημιουργικό της πόνημα, και διασφαλίζει ότι πάντοτε αμφισβητεί τα οπτικά όρια, τιμώντας ταυτόχρονα την κληρονομιά της. Η Crookes χρησιμοποιεί επίσης την πλατφόρμα της για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τα θέματα που την απασχολούν ιδιαίτερα, εστιάζοντας στο πώς οι μελλοντικές γενιές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε φυσικούς χώρους, από όπου και να προέρχονται.
Η νέα καμπάνια αποτίει φόρο τιμής στην ιδέα «της ενέργειας που μας κινεί», και εμφανίζει την Joy να απολαμβάνει το UX ως έναν χώρο που διευκολύνει το όνειρο που είχε από παιδί, να γίνει διάσημη μουσικός. Με όχημα για τη δημιουργικότητα και τον φρενήρη ρυθμό της ζωής της, η Joy τιθασεύει το πάθος και την ενέργειά της, δύο χαρακτηριστικά που την υποκινούν διαρκώς