1. New Cars
  2. UX
  3. Joy Crookes
LEXUS UX

ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΗΝ JOY CROOKES

  • Η Βρετανή τραγουδίστρια, στιχουργός και μουσικός είναι η πιο πρόσφατη πρέσβειρα του Lexus UX
  • Η καμπάνια σηματοδοτεί το λανσάρισμα του νέου μικρού SUV UX, ενός από τα πιο ευπώλητα μοντέλα της Lexus στην Ευρώπη
  • Το “Feet Don’t Fail Me Now”, το δημοφιλές τραγούδι της Joy, επιλέχθηκε για το soundtrack της τηλεοπτικής διαφήμισης (TVC)
 

Σήμερα, η Lexus αποκαλύπτει την καμπάνια της για το νέο UΧ, με πρωταγωνίστρια την διεθνούς φήμης, υποψήφια για τα βραβεία Brit και Mercury, μουσικό και τραγουδίστρια Joy Brookes.

Η συνεργασία σηματοδοτεί μια αλλαγή στη στρατηγική της εταιρίας, με στόχο να προσεγγίσει ένα νεότερο, πιο ποικιλόμορφο και πιο κοινωνικά δραστήριο κοινό. Η Crookes είναι η προσωποποίηση του νέου πελάτη της Lexus, μία πρέσβειρα που επαναπροσδιορίζει με χάρη την σύγχρονη πολυτέλεια και το στυλ.

Σε συνδυασμό με το ταλέντο της, το εντυπωσιακό στυλ της Joy είναι ένα αμάλγαμα πολιτισμών και εποχών, επηρεασμένο και από την ανατροφή της στο πολυπολιτισμικό Νότιο Λονδίνο. Το αποτέλεσμα είναι μία εσκεμμένα μοναδική και ισχυρή αισθητική που ξεχωρίζει σε κάθε δημιουργικό της πόνημα, και διασφαλίζει ότι πάντοτε αμφισβητεί τα οπτικά όρια, τιμώντας ταυτόχρονα την κληρονομιά της. Η Crookes χρησιμοποιεί επίσης την πλατφόρμα της για να ευαισθητοποιήσει σχετικά με τα θέματα που την απασχολούν ιδιαίτερα, εστιάζοντας στο πώς οι μελλοντικές γενιές θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε φυσικούς χώρους, από όπου και να προέρχονται.

Η νέα καμπάνια αποτίει φόρο τιμής στην ιδέα «της ενέργειας που μας κινεί», και εμφανίζει την Joy να απολαμβάνει το UX ως έναν χώρο που διευκολύνει το όνειρο που είχε από παιδί, να γίνει διάσημη μουσικός. Με όχημα για τη δημιουργικότητα και τον φρενήρη ρυθμό της ζωής της, η Joy τιθασεύει το πάθος και την ενέργειά της, δύο χαρακτηριστικά που την υποκινούν διαρκώς

Το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε με την Joy εμπίπτει σε αρκετές δημιουργικές κατηγορίες, με υποκείμενο αφήγημα τη διευκόλυνση της μητροπολιτικής της εξερεύνησης χάρη στο UX. Τέσσερις ταινίες μικρού μήκους ζωντανεύουν αυτό το concept: οι θεατές κάνουν αυτό το συναρπαστικό ταξίδι μαζί με την Joy, αρχικά με μια βόλτα στην παραλία. Άλλες ταινίες ακολουθούν την Joy σε ένα ζωηρό αστικό κέντρο, αναδεικνύοντας παράλληλα τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στο UX και την εκπληκτική οδηγική εμπειρία που προσφέρει. Με ένα όχημα που σχεδιάστηκε με γνώμονα την ιδέα της «Συνεχούς Εξέλιξης», βλέπουμε την Joy να απολαμβάνει μια βόλτα με το Lexus UX, να εξερευνά την πόλη με το γρήγορο και πιο διαισθητικό σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης Lexus Premium, με φωνητική υποβοήθηση «Hey Lexus» και ενημερώσεις από το cloud, όπου και αναπαράγει το τραγούδι της καμπάνιας, το «Feet Don’t Fail Me Now». 

Χάρη στη βελτιωμένη ενοποίηση smartphone στο UX, οι εφαρμογές εμφανίζονται στην μεγάλη οθόνη 12,3’’ HD ή την οθόνη αφής 8’’, οι οποίες πλέον είναι τοποθετημένες πιο κοντά στον οδηγό, για ευκολότερη αλληλεπίδραση. Παράλληλα, η νέα εφαρμογή συνδεδεμένων υπηρεσιών Lexus Link συμβάλλει στη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας, με έξυπνες λειτουργίες όπως ο τηλεχειρισμός του κλιματισμού και το κλείδωμα/ξεκλείδωμα από απόσταση. Με αφορμή το ποικιλόμορφο και ευρύ κοινό της Joy στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η καμπάνια περιλαμβάνει συναρπαστικό περιεχόμενο ειδικά για το Instagram και το TikTok - άλλη μία ευκαιρία για να αγγίξει ένα νέο κοινό που δραστηριοποιείται περισσότερο σε αυτά τα μέσα.

Άλλα βασικά χαρακτηριστικά και αναβαθμίσεις στο Lexus UX είναι η εισαγωγή της νέας έκδοσης F Sport Design, με αγωνιστικά χαρακτηριστικά στο εξωτερικό, καθώς και η Προσαρμοστική Μεταβλητή Ανάρτηση (AVS) και οι ράβδοι στήριξης μπροστά/πίσω, που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του UX F SPORT. Το νέο εξωτερικό χρώμα, οι επιλογές διχρωμίας στο εξωτερικό και οι επιλογές ταπετσαρίας στο εσωτερικό, δημιουργούν μία πραγματικά εξατομικευμένη εμπειρία για όσους αναζητούν την παγκοσμίου φήμης φιλοσοφία Omotenashi της Lexus.

Οι αναθεωρήσεις στο Σύστημα Ασφάλειας Lexus + του UX εξασφαλίζουν βελτιωμένες επιδόσεις στο Σύστημα Ασφάλειας προ της Πρόσκρουσης, εξοπλίζοντας το αυτοκίνητο με Υποβοήθηση σε Διασταύρωση για ασφαλέστερες στροφές αριστερά και δεξιά σε διασταυρώσεις με κίνηση, και Επείγουσα Υποβοήθηση Οδήγησης, η οποία βοηθάει τον οδηγό να αποφεύγει εμπόδια χωρίς να βγαίνει από τη λωρίδα του.

Joy Crookes: «Η δημιουργικότητα σε κάθε της μορφή μού δίνει ενέργεια και έμπνευση. Δουλεύοντας στην καμπάνια για το νέο UX, είδα από πρώτο χέρι τη δέσμευση της Lexus στην άριστη τεχνική και τη δημιουργικότητα. Και όπως κάθε αγοραστής του Lexus UX, πάντοτε πασχίζω να εκφραστώ. Έχω την τύχη να εκφράζομαι μέσα από τη μουσική μου, τη μόδα, και την τέχνη, και είμαι ευγνώμων που η Lexus που έδωσε μία ακόμη πλατφόρμα για να συνεχίσω να κάνω ακριβώς αυτό».

Pascal Ruch, Αντιπρόεδρος υπεύθυνος για την Lexus Europe: «Η Joy αντιπροσωπεύει το πάθος και την ενέργεια της Lexus για δημιουργικότητα, design και βιωσιμότητα. Το μοναδικό στυλ και η τολμηρή της προσωπικότητα, την καθιστούν ιδανική πρέσβειρα για το νέο Lexus UX».

Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη σελίδα: https://www.lexus.eu/car-models/ux/all-new-ux/

Για το δελτίο τύπου της παγκόσμιας πρεμιέρας, επισκεφθείτε τη σελίδα: https://newsroom.lexus.eu/lexus-ux-upgrades-deliver-new-tech-improved-handling-and-more-choice/

 

#Lexus     #LexusUX     #LexusXJoyCrookes    #ExperienceAmazing