*Οι αναγραφόμενες τιμές είναι οι χαμηλότερες τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου του μοντέλου και ενδέχεται να διαφοροποιούνται ανάλογα με την έκδοση. Όλα τα αριθμητικά στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) προέρχονται από επίσημα εργαστηριακά αποτελέσματα βάσει των κανονισμών της ΕΕ και σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Αυτά παρέχονται για να επιτρέπουν συγκρίσεις μεταξύ οχημάτων και ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζουν την πραγματική οδηγική σας εμπειρία.
Στο νέο ΝΧ χρησιμοποιείται το εντυπωσιακό concept «Tazuna», που προβλήθηκε για πρώτη φορά στη σχεδιαστική μελέτη του LF-30. Το πιλοτήριο του ΝΧ, που δημιουργήθηκε για να προσφέρει μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, μεγιστοποιώντας την επαφή σας με τον δρόμο και το τιμόνι που έχετε στα χέρια σας, είναι εμπνευσμένο από τον τρόπο με τον οποίο οι ιππείς συνδέονται με τα άλογά τους μέσα από τα ηνία (Tazuna).
E-FOUR
Στα μοντέλα με τετρακίνηση, το σύστημα E-FOUR παρέχει απρόσκοπτες επιδόσεις και σίγουρη πρόσφυση σε πιο ανώμαλα οδοστρώματα. Το πρωτοποριακό σύστημα κίνησης E-FOUR διαθέτει επιπρόσθετο ηλεκτροκινητήρα 54 DIN hp τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ο οποίος παρέχει στιγμιαία ροπή όποτε χρειάζεται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΛΙΘΙΟΥ-ΙΟΝΤΩΝ
Για μια ευρύχωρη καμπίνα με 500 λίτρα χώρου αποσκευών και χαμηλό κέντρο βάρους, η ισχυρή μπαταρία λιθίου-ιόντων 18,1 kW του NX 450h+ είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο της καμπίνας. Αυτή η νέα μπαταρία χρησιμοποιεί 96 κυψέλες λιθίου-ιόντων υψηλής δυναμικότητας, εξασφαλίζοντας κορυφαίο στην κλάση του συνδυαστικό εύρος 65 χλμ (80 χλμ στην πόλη) στη λειτουργία EV. Η μπαταρία λιθίου-ιόντων, που αναπτύχθηκε για το NX 350h και είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα, συμβάλλει τόσο στην εξασφάλιση ενός άνετου εσωτερικού χώρου, όσο και στην οδήγηση υψηλών επιδόσεων. Οι ελαφριές κυψέλες λιθίου-ιόντων βελτιώνουν την απόδοση φόρτισης, ενώ το μέγεθος και το σύστημα ψύξης έχουν βελτιστοποιηθεί.