2018 recalls hero

ΚΑΤΟΧΟΙ

ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ

Βρείτε τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με τις ανακλήσεις για λόγους ασφάλειας, που συμμορφώνονται με τα υψηλότερα επίπεδα φροντίδας για τους οδηγούς Lexus.


  

  
    2018 lexus ownership recalls customer satisfaction

ΔΕΣΜΕΥΣΗ LEXUS ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

Εμείς στην Lexus, είμαστε υπερήφανοι για την αφοσίωσή μας στην προσφορά τεχνικής παγκόσμιας κλάσης και της κορυφαίας εξυπηρέτησης στον κλάδο μας. Το να "συμπεριφερόμαστε σε κάθε πελάτη σαν να είναι φιλοξενούμενος στο σπίτι μας" δεν είναι απλά μια δήλωση, είναι μια υπόσχεση που σκοπεύουμε να τηρήσουμε.

Εάν έχετε απορίες ή προβληματισμούς σχετικά με το αυτοκίνητό σας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε με την αντιπροσωπεία της Lexus, όπου θα κάνουν ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό για να σας εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Εάν για οποιονδήποτε λόγο, κάποιο θέμα σας δεν επιλυθεί ικανοποιητικά, έχουμε δημιουργήσει ένα ειδικό Τμήμα Ικανοποίησης Πελατών, το οποίο θα ανταποκριθεί γρήγορα και αποτελεσματικά στις ανάγκες σας. Εκτός του ότι θα βοηθήσει στην επίλυση κάθε παρανόησης, μπορεί να σας προσφέρει πληροφορίες για τα προϊόντα, να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις και να συντονίσει την Οδική Βοήθεια.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων που μας δίνετε την ευκαιρία αποδείξουμε ότι η άψογη φήμη μας ως προς την εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο τεκμηριωμένη, αλλά μας αξίζει πραγματικά.

ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΕΡΟΣΑΚΩΝ ΤΑΚΑΤΑ

  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Στο πλαίσιο της δέσμευσης αφοσίωσης της εταιρείας στην ποιότητα και την ασφάλεια, η Lexus επεκτείνει τις ανακλήσεις ορισμένων συσκευών πλήρωσης αερόσακων της Takata στα οχήματά της.

    Στην Lexus, η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την πρώτη μας προτεραιότητα, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο παρακολουθούμε συνεχώς τις επιδόσεις των οχημάτων μας με διάφορους τρόπους. Εάν αντιληφθούμε ότι κάποιο εξάρτημα ή στοιχείο των οχημάτων μας δεν πληροί τα αυστηρά μας κριτήρια, προβαίνουμε στις κατάλληλες ενέργειες, όπως και έγινε σε αυτή την περίπτωση.

  • ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

    Τα εμπλεκόμενα οχήματα στην Ευρώπη είναι τα Lexus SC, IS, ES και GX που κατασκευάστηκαν μεταξύ Δεκεμβρίου 2000 και Δεκεμβρίου 2011, καθώς και τα Lexus ES 350, GX 460, IS Convert, IS 350/250, IS-F και το LFA μεταξύ Ιανουαρίου 2009 και Δεκεμβρίου 2013 για τη συσκευή πλήρωσης των αερόσακων.

  • ΠΩΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

    Οι εθνικοί διανομείς θα επικοινωνήσουν με τους πελάτες σε κάθε χώρα. Η αντικατάσταση της συσκευής πλήρωσης των αερόσακων γίνεται δωρεάν για τους πελάτες. Στο μεταξύ, εάν έχετε απορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον εθνικό σας διανομέα ή εναλλακτικά με τον τοπικό αντιπρόσωπο της Lexus.

  • ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ

    Στα εμπλεκόμενα οχήματα, ενδέχεται να προκύψει ένα ελάττωμα ασφαλείας σε ορισμένες συσκευές πλήρωσης αερόσακων της Takata, λόγω της αλλοίωσης του προωθητικού μέσου μετά από παρατεταμένη έκθεση σε υψηλή απόλυτη υγρασία, υψηλές θερμοκρασίες και μεγάλες εναλλαγές θερμοκρασίας. Αυτό μπορεί να προκαλέσει τη ρήξη της συσκευής πλήρωσης κατά την ανάπτυξη του αερόσακου.

  • ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΝ

    Εάν έχετε λάβει ενημέρωση για κάποια ανάκληση από την Lexus ή, εάν πιστεύετε ότι το όχημά σας μπορεί να εμπίπτει σε κάποια ανάκληση, μπορείτε γρήγορα να μάθετε περισσότερα, ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία Ελέγχου Ανακλήσεων 3 βημάτων. Για να μάθετε εάν το όχημά σας εμπίπτει στην εκστρατεία ανάκλησης που αφορά τους αερόσακους της Takata, έχουμε σχεδιάσει μια απλή διαδικασία την οποία θα βρείτε παρακάτω.