1. Discover Lexus
  2. The art of feeling more
ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ LEXUS

H TEXNH TOY NA ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Η LEXUS ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «H TEXNH TOY NA ΝΙΩΘΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ»: ΜΙΑ ΔΙΟΡΑΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2022 ΚΑΙ ΕΞΗΣ

 

Γιορτάζοντας το λανσάρισμα του ολοκαίνουριου ΝΧ, η Lexus αποκαλύπτει τις επαναπροσδιορισμένες προτεραιότητες της κοινωνίας, και πώς το να νιώθεις περισσότερα είναι μια μορφή τέχνης.

Μια έρευνα από τη Lexus σε συνεργασία με την κορυφαία παγκόσμια εταιρία πρόβλεψης τάσεων WGSN, εξετάζει τον κόσμο μας καθώς ανοίγει ξανά μετά την πανδημία, ρίχνοντας φως στις τάσεις και τις συμπεριφορές στις οποίες έχουμε όλοι προσαρμοστεί τους τελευταίους 18 μήνες, και στις αλλαγές προτεραιοτήτων που γίνονται αισθητές σε κάθε γενιά.

Μετά από αυτό το διάστημα κοινής αισθητηριακής στέρησης, αποζητούμε πλέον να νιώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα σε κάθε στιγμή - από ένα σπιτικό γεύμα με φίλους και συγγενείς, μέχρι την ανάπτυξη της επαυξημένης βιολογίας και του Internet 3.0, έως την απλή χαρά ενός χορού, η έρευνα αναδεικνύει τη σημασία που συνεχίζουν να δίνουν οι καταναλωτές στις εμπειρίες.

Οι προβληματισμοί σχετικά με τη μετανάστευση των πληθυσμών για περιβαλλοντικούς και οικονομικούς λόγους, έχουν οδηγήσει σε εκτιμήσεις σύμφωνα τις οποίες το 10% των ευρωπαϊκών πόλεων θα χάσει το ένα τέταρτο του πληθυσμού της κατά τα επόμενα τριάντα χρόνια. Ένας από τους τομείς που απασχολεί την Έκθεση, είναι το πώς οι ιθύνοντες των πόλεων βελτιώνουν τις αστικές γειτονιές προκειμένου να αποτρέψουν την εκροή. Δραστικά αναμένεται να αλλάξει επίσης η συμπεριφορά των ανθρώπων στις διακοπές, με σχεδόν το 60% να προτίθεται να αποφύγει τα μέρη με συνωστισμό στο επόμενο ταξίδι του. Τι καθιστά όμως έναν προορισμό πιο ελκυστικό στους καταναλωτές; Με τον διαστημικό τουρισμό να αναμένεται να έχει αξία 2,5 δις € έως το 2030, μήπως έχουμε φτάσει σε απόσταση αναπνοής από μια απόκοσμη εμπειρία;

Η έρευνα με τίτλο H τέχνη του να νιώθεις περισσότερα, που καταρτίστηκε από τη Lexus για να συμβαδίσει με το λανσάρισμα του ολοκαίνουριου ΝΧ, μας δείχνει ότι αυτό που πραγματικά θέλουμε από τη ζωή μας - και από τα προϊόντα που αγοράζουμε - είναι να νιώσουμε μια σύνδεση: κάτι που το ΝΧ το επιτυγχάνει με το τελευταίας τεχνολογίας διαισθητικό σύστημα ελέγχου του, το εργονομικά προηγμένο εσωτερικό του, και μια αφοσίωση στην παραγωγή πιο βιώσιμων, εκλεπτυσμένων και ισχυρών επιδόσεων.

Εδώ και πάνω από 20 χρόνια, η WGSN προβλέπει τάσεις για τις ισχυρότερες μάρκες του κόσμου. Το εκτεταμένο δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών της, σε 15 περιφερειακά γραφεία, διαθέτει στοιχεία για πάνω από 43.000 σχεδιαστές προϊόντων και ηγέτες σε 32 παγκόσμιες αγορές. Χάρη σε όλα αυτά, η WGSN είναι ο ιδανικός συνεργάτης για τη Lexus, ικανή να αγνοήσει τα περιττά και να ανακαλύψει τι πραγματικά έχει σημασία σε έναν κόσμο που συνεχώς αλλάζει.

Στα πλαίσια της έρευνας, η Lexus ζήτησε από τέσσερις «Tastemakers» να εξετάσουν τα ευρήματά της και να δώσουν τη δική τους ερμηνεία σχετικά με το τι επιφυλάσσει το μέλλον, ο καθένας ή η κάθε μία στον τομέα του ή της: το ανερχόμενο αστέρι της μόδας από το Ηνωμένο Βασίλειο, Daniel W. Fletcher, τον φωτογράφο Floriane de Lassée από το Παρίσι, τον Ουκρανό χορευτή του μπαλέτου Oleg Ivenko, και την Ιταλίδα δημοσιογράφο και superstar της κουζίνας, Benedetta Parodi.

Η έκθεση που προέκυψε, ενσωματώνει τις ενημερωμένες προβλέψεις των Tastemakers, έρευνα από φυσικούς και κοινωνιολόγους, και μια συνοπτική επισκόπηση του τι αγοράζουμε και απολαμβάνουμε, προκειμένου να εντοπίσει τις τάσεις μας και να βοηθήσει την Lexus να προσφέρει περισσότερα σε όσους κάθονται στο τιμόνι του ΝΧ. Το να νιώθεις περισσότερα είναι πραγματικά μία μορφή τέχνης.