2019 EURO NCAP PLACEHOLDER ASSET

ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ LEXUS

ΤΟ LEXUS UX SUV ΑΠΕΣΠΑΣΕ ΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ EURO NCAP

Το νέο Lexus UX crossover βαθμολογήθηκε με άριστα, συγκεντρώνοντας σκορ 5 αστέρων, στις τελευταίες δοκιμές σύγκρουσης του 2019 Euro NCAP.
Και ενώ η τολμηρή του σχεδίαση εκφράζει ένα ακαταμάχητo στυλ, το νέο UX είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα του είδους της κατηγορίας του για τον οδηγό και τους επιβάτες (σκορ προστασίας ενηλίκων επιβατών: 96% και σκορ προστασίας παιδιών: 85%). Το αποτέλεσμα αυτό από τα υψηλότερα έναντι οποιουδήποτε μοντέλου του ανταγωνισμού που έχει δοκιμαστεί σύμφωνα με το νέο, αυστηρότερο καθεστώς δοκιμών του 2019, και το καλύτερο στην κατηγορία του στην προστασία πεζών και δικυκλιστών με Σύστημα Αυτόματης Πέδησης (σκορ προστασίας ευάλωτων χρηστών των δρόμων: 82%).
Διαθέτοντας την τελευταία έκδοση του προηγμένου πακέτου τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας Lexus Safety System +, το νέο Lexus crossover προσφέρει επίσης εξαιρετικά διαπιστευτήρια παθητικής ασφάλειας, τα οποία απορρέουν από την εξαιρετικά ανθεκτική πλατφόρμα Global Architecture-C και τους 8 αερόσακους που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Αυτή η δεύτερη γενιά του Lexus Safety System + ενσωματώνει αρκετά νέα χαρακτηριστικά που συμβάλλουν στην αποφυγή ή μείωση των επιπτώσεων μιας σύγκρουσης. Μεταξύ αυτών είναι εντοπισμός δικυκλιστών κατά τη διάρκεια της ημέρας και τώρα εντοπισμός πεζών τις νυχτερινές ώρες, στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης - Pre-Collision System (PCS). Το Σύστημα Ελέγχου Πορείας με Δυναμικό Ραντάρ (Dynamic Radar Cruise Control) και το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Tracing Assist) παρέχουν υποστήριξη για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση της SAE – στοχεύοντας στη μείωση του φόρτου του οδηγού, ο οποίος διατηρεί τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Το Lexus Safety System + διατίθεται τώρα με το 99% των μοντέλων Lexus που πωλούνται στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη δέσμευση της μάρκας ότι τα οφέλη των προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας δεν περιορίζονται σε μοντέλα υψηλών επιδόσεων και προδιαγραφών, αλλά προσφέρονται σε όλη γκάμα Lexus.
Το τελευταίο σύστημα περιλαμβάνει τα εξής:
  • Pre-Collision System – Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης, τώρα με εντοπισμό πεζών τις νυχτερινές ώρες και εντοπισμό δικυκλιστών κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Dynamic Radar Cruise Control - Σύστημα Ελέγχου Πορείας με Δυναμικό Ραντάρ
  • Road Sign Assist – Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας
  • Lane Tracing Assist – Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας
  • Automatic High Beam – Σύστημα Προσαρμοζόμενης Υψηλής Δέσμης
PRE-COLLISION SYSTEM (ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗΣ)
Το Σύστημα Αποφυγής Πρόσκρουσης του νέου UX μπορεί τώρα να εντοπίζει πεζούς ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού και ποδήλατα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η ευαισθησία της κάμερας και η δυναμική δέσμη έχουν αυξηθεί ώστε να μειώνεται η συχνότητα ατυχημάτων τις νυχτερινές ώρες – όταν, για παράδειγμα, ένας πεζός επιχειρεί να διασχίσει το δρόμο και δεν διακρίνεται καθαρά εξ αιτίας των φώτων ενός αντίθετα ερχόμενου οχήματος. Επιπλέον, το εύρος ανίχνευσης του ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος έχει διευρυνθεί, επιτρέποντας τον εντοπισμό των ποδηλάτων. Εάν το σύστημα διαπιστώσει υψηλή πιθανότητα ατυχήματος, ενεργοποιούνται αυτόματα τα φρένα για αποφυγή της σύγκρουσης ή περιορισμό των επιπτώσεών της.
DYNAMIC RADAR CRUISE CONTROL (ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΡΑΝΤΑΡ)
Το σύστημα χρησιμοποιεί τον αισθητήρα ραντάρ χιλιοστομετρικού κύματος και μία κάμερα για ανίχνευση του προπορευόμενου οχήματος και διατήρηση μιας απόστασης ασφαλείας . Εάν το προπορευόμενο όχημα σταματήσει, το Dynamic Radar Cruise Control θα φρενάρει το UX. Όταν το όχημα εκκινήσει εκ νέου, το ίδιο θα συμβεί και με το UX το οποίο θα συνεχίσει την πορεία του. Το σύστημα μειώνει την κόπωση του οδηγού σε κυκλοφοριακές συνθήκες με συχνές εκκινήσεις και στάσεις.
ROAD SIGN ASSIST (ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)
Το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κυκλοφορίας (Road Sign Assist - RSA) του νέου UX αναγνωρίζει πινακίδες οδικής σήμανσης και ενημερώνει τον οδηγό μέσω της οθόνης πολλαπλών πληροφοριών. Όταν είναι συνδεδεμένο στο Dynamic Radar Cruise Control, η ταχύτητα του αυτοκινήτου μπορεί να επαναρυθμιστεί άμεσα, σύμφωνα με το όριο ταχύτητας που έχει αναγνωριστεί από το RSA. Αρκεί το πάτημα ενός διακόπτη. Το RSA αναγνωρίζει όλα τα σημαντικά οδικά σήματα και τις προειδοποιήσεις κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένων και των φωτεινών πινακίδων.
LANE TRACING ASSIST (ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΛΩΡΙΔΑΣ)
Το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Tracing Assist) βοηθά τον οδηγό να διατηρεί το UX στο κέντρο της λωρίδας. Επίσης παρέχει υποβοήθηση όταν το όχημα στρίβει, με μικρότερη ακτίνα από το προηγούμενο σύστημα. Εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι το UX κινδυνεύει να παρεκκλίνει από τη λωρίδα του, θα ενεργοποιήσει τη λειτουργία πρόληψης, προκειμένου να επαναφέρει το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδας.
AUTOMATIC HIGH BEAM (ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΗΣ ΥΨΗΛΗΣ ΔΕΣΜΗΣ)
Το Σύστημα Προσαρμοζόμενης Υψηλής Δέσμης (Adaptive High-beam System – AHS), που διατίθεται στάνταρ με το Lexus Safety System +, Automatic High Beam (AHB) απενεργοποιεί αυτόματα τη μεγάλη σκάλα φώτων εάν ανιχνεύσει άλλο όχημα και την ενεργοποιεί εκ νέου, όταν αυτό απομακρύνεται. Ένα ακόμα πιο προηγμένο σύστημα παρέχεται προαιρετικά με το UX: Το Adaptive High-beam System (AHS) διατίθεται με προβολείς LED τριπλής δέσμης και είναι σχεδιασμένο για να βελτιώνει την ορατότητα τις νυχτερινές ώρες αποτρέποντας το θάμπωμα των οδηγών των αντίθετα ερχόμενων οχημάτων. Έντεκα ανεξάρτητα τσιπ LED ενσωματωμένα στους προβολείς ενεργοποιούνται/ απενεργοποιούνται, ακολουθώντας την πορεία των αντίθετα ερχόμενων ή προπορευόμενων οχημάτων, για ακριβή έλεγχο των φωτιζόμενων και μη φωτιζόμενων περιοχών.